Meldingen

03-05-2017
12:00u.

Data Comfort ondervindt momenteel problemen op het cluster Amsterdam. Na aanleiding van de storing is het mogelijk dat sommige diensten tijdelijk niet bereikbaar zijn. Op dit moment is er een storingstechnicus van Data Comfort ter plaatse om het probleem te onderzoeken. Excuses voor het ongemak.

20Jan
15:15u.

De stroomstoring is inmiddels opgelost en het platform draait weer. Onze engineers zijn bezig met de laatste controles, zodra uw diensten weer volledig bereikbaar zijn wordt u hiervan op de hoogte gebracht.

20Jan
14:59u.

Momenteel is één van onze datacentrum locaties onbereikbaar in verband met een stroomstoring. Wanneer wij meer informatie hebben over de oorzaak en oplostijd zullen wij u hierover informeren.

13Mei
12:15u.

Momenteel is er een landelijke internetstoring gaande. Hoewel het datacenter van Data Comfort up and running is, is deze voor enkele klanten onbereikbaar vanwege beperkte internetverbinding.

1Mei
10:30u.

Applicatie meldingen zijn afgehandeld. Rapport voor RFO(Reason For Outage) volgt klantspecifiek.

30Apr
23:00u.

Platform draait weer stabiel.

30Apr
22:10u.

Onze engineers zijn bezig met de laatste controles Het hosting platform zal snel weer bereikbaar zijn.

30Apr
20:10u.

Datacentrums zijn inmiddels voorzien van stroom. Waardoor het hosting platform langzamerhand weer bereikbaar wordt.

30Apr
19:55u.

Grote stroomstoring Amsterdam treft onze datacentrums.

21Apr
22:04u.

De storing is opgelost. De oorzaak van de storing betrof een DDoS-aanval. Dit hebben we opgelost door het DDoS verkeer handmatig te blackholen waardoor onze diensten nu weer bereikbaar zijn.

21Apr
21:30u.

Op dit moment hebben we last van een storing in het netwerk. Hierdoor kan het zijn dat één of meerdere van de diensten die u bij ons afneemt niet beschikbaar zijn. Onze technische dienst is bezig met het oplossen van dit probleem, we verwachten dat de diensten snel weer volledig online zullen zijn. Voor vragen bel 088-4100100.