SLA

Een Service Level Agreement (SLA) betreft een overeenkomst tussen u en ons. Wij werken graag met een SLA. In een SLA staan prestatie-indicatoren en kwaliteitseisen van de overeengekomen hoofddienst en aanverwante diensten beschreven. Met een SLA garanderen wij dus een serviceniveau. De vastgestelde indicatoren en kwaliteitseisen, zoals beschreven in een SLA, kunnen bovendien worden gewaarborgd door onze monitoring applicatie.

Wilt u meer garanties en inbegrepen diensten? Dan kunt u bij ons maatwerk afnemen.

Service Level Agreemenent

  • Beschrijving
  • Voordelen
Service Level Agreement

Niets is meer frustrerend dan dat u of uw medewerkers niet meer verder kunnen werken omdat de techniek u in de steek laat. Daarom stelt Data Comfort hoge kwaliteitseisen wanneer het om support gaat. Geen wachtrijen of een keuzemenu, u krijgt gelijk een specialist aan de lijn. En in vrijwel alle gevallen kunnen technische storingen snel op afstand worden verholpen.

Voordelen

  • Vast bedrag per maand
  • Vastgelegde garanties
  • Zeker van uw service
  • Gericht op uw behoefte
  • Gemonitord